ინტელის სასწავლო კურსი
ინტელის სასწავლო კურსის ანგარიში
მოდული
1: პროექტებით სწავლება
თემა: პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება და პროექტის მონახაზი
ძირითადი აქტივობები:
·
პორტფოლიოს კომპონენტების გაცნობა
·
სტატიის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე და მისი გამოცემა
·
თქვენი პროექტის შესაბამისი 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების შერჩევა
·
საპროექტო იდეების გენერირება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 2: ჩემი პროექტის დაგეგმვა
თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·
სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
·
სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
·
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
·
შეფასების ეფექტური სტრატეგიების მოკვლევა
·
დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
·
შეფასების ფორმის შედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
·
პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 3: კავშირები
თემა: ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში
ძირითადი აქტივობები:
·
უკუკავშირის მიღება პროექტის პორტფოლიოზე და მოსწავლეთა უკვე გამოვლენილი საჭიროებების შეფასება
·
იდეების გაზიარება, პროექტზე დაფუძნებული სწავლებით სტანდარტის შედეგების მიღწევაზე
·
საავტორო უფლებების კანონმდებლობის გაცნობა და მისი გამოყენება
·
ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა
·
ინტერნეტრესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
·
ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისთვის
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შედგენა
თემა: პროექტის შედეგები მოსწავლის თვალთახედვით
ძირითადი აქტივობები:
·
სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუძნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად
·
მოსწავლეთა მიერ შექმნილი გამოცემის, პრეზენტაციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის შექმნა სწავლის შედეგების დემონსტრირების მიზნით
·
სწავლების პროცედურების მონახაზის შედგენა
·
მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 5: მოსწავლეთა პროექტების შეფასება
თემა: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·
უკუკავშირის მიღება მოსწავლის ნიმუშზე
·
შეფასების პროცესში მოსწავლეების ჩართვასთან დაკავშირებული პოტენციური სირთულეებისა და მათი დაძლევის გზების მოძიება
·
თქვენ მიერ გამოყენებული შეფასების ფორმების ანალიზი და შეფასება/თვითშეფასება
·
შემაჯამებელი შეფასების პირველადი ვარიანტის შედგენა
·
თქვენი მოსწავლეებისთვის შესაბამისი შეფასების ფორმების შედგენა
·
შეფასების ფორმების შედგენის შემდეგ, მოსწავლეთათვის შექმნილი პროექტის ნიმუშის გადახედვა და შესაბამისი ცვლილებების შეტანა
·
პროექტის გეგმის განახლება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 6: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის
თემა: მოსწავლეთა ხელშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე
ძირითადი აქტივობები:
·
დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების განხილვა
·
მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელშემწყობი შეფასების ფორმების შექმნა
·
მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალების შექმნა
·
პროექტის გეგმის შეცვლა სხვადასხვა სტილის/დონის მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·
თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შექმენით მოსწავლეზე ორიენტირებული საკლასო გარემო
მოდული 7: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით
თემა: მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი
ძირითადი აქტივობები:
·
კითხვის დასმის სტრატეგიები მაღალი დონის სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად
·
დამხმარე მასალების შექმნა
·
პროექტის გეგმის განახლება
·
განხორციელების სტრატეგიების განხილვა
·
დოკუმენტების შექმნა მენეჯმენტისთვის
·
საგაკვეთილო გეგმის შეფასება და განახლება შეფასების შედეგების მიხედვით
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 8: პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება
თემა: შესწავლილის გაზიარება
ძირითადი აქტივობები:
·
შენი ნამუშევრის მომზადება წარსადგენად
·
პროექტის პორტფოლიოზე უკუკავშირის მიღება და გაცემა
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·
ინტელის ძირითადი კურსის შეფასება
ტრენინგის " სპეციალური პედაგოგის" ანგარიში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებლის სახლი
ჩატარების ადგილი და ხანგრძლივობა: თბილისაი მასწავლებლის სახლი 2013წლის 23/24 ნოემბერი და 01/02/03/04/05/06/14/15/16/17/18/21/22 დეკემბერი
კურსის ხანგრძლივობა 75 საათი
ტრენინგი ეხებოდა განვითარების დარღვევებს და მის გავლენას სწავლაზე; ქცევით და ემოციურ დარღვევებს და ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას.
ტრენინგს უძღვებოდნენ განათლების ფსიქოლოგი–თამარ ნაკაიძე და ნეიროფსიქოლოგი მერი ჭელიძე
ტრენერებმა გაგვაცნეს სპეციალური პედაგოგის უფლება– მოვალეობები, რომ ის მუშაობს მოსწავლის აკადემიურ და შემეცნებითი უნარების განვითარებაზე. რომ იგი არ ადგენს საგნობრივ გეგმას არამედ ეხმარება საგნის მასწავლებელს. გავეცანით თუ როგორ უნდა განიცადოს ესგ–ემ ადაპტირება. ვიმუშავეთ ჯგუფებში მოკლევადიან და გრძელვადიან მიზნებზე –აქტივობებით.
ძალიან საინტერესო იყო განვითარების დარღვევების მოდული. სხვადასხვა დარღვევების განხილვის შემდეგ დავალებად მოგვეცა ერთ–ერთი დარღვევის პრეზენტაციის გაკეთება, რამაც დიდი ინტერესი გამოიწვია
ტრენინგის ბოლო ხუთი დღე განვიხილეთ რთული ქცევა, მასზე დაკვირვება, მისი მიზეზები;
ტრენინგი ძალიან მომეწონა, სასურველი იქნება თუ ამ ტრენინგს ყველა მასწავლებელი გაივლის, რადგან თითოეულ ბავშვს სჭირდება ინდივიდუალური მიდგომა. მადლობა ორგანიზატორებს და ჩვენს ტრენერებს.
![]() |
Добавьте подпись |
ტრენინგის „მასწავლებლის
პროფესიული განვითარება, თვითშეფასება და კოლეგების
ურთიერთშეფასება“ წერილობითი ანგარიში
ღონისძიების დასახელება: „მასწავლებლის პროფესიული განვითარება, თვითშეფასება და კოლეგების ურთიერთშეფასება“
.
ჩამტარებელი ორგანიზაცია:მასწავლებლის
სახლი
ჩატარების ადგილი
და ხანგრძლიობა: მასწავლებლის სახლი
29,30 ივნისი
2013წელი
სამუშაო
შეხვედრის მიზნები და ამოცანები
●
მოსწავლეზე ორიენტირებული მოდგომა
●
სწავლა-სწავლების პროცესში თანასწორუფლებიანობის პრინციპის დაცვა
●
მოსწავლის მოტივაციის გაზრდა
●
დისციპლინა
●
მოსწავლეთა ჩართულობა
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა. მასწავლებლის თვითშეფასების და კოლეგების ურთიერთშეფასების ძირითადი ასპექტების გაცნობა.
მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების სქემის სამუშაო ვარიანტის გაცნობა
აღნიშნული ტრენინგი შემთვის მეტად მნიშვნელოვან ინფორმაციას მოიცავდა. უფრო კარგად გავეცანი მასწავლებლის შეფასების და თვითშეფასების ასპექტებს. მომავალი სასწავლო წლიდან აუცილებლად მეყოლება „კრიტიკული მეგობარი“, აქტიურად ვიმუშავებ თვითშეფასების კუთხით
ტრენინგის " საბუნებისმეტყველო მეცნიერების საფუძვლები მე–7 კლასი" წერილობითი ანგარიში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებლის სახლი
ჩატარების დრო და ხანგრძლივობა:თბილისის მასწავლებლის სახლი 20/23 სექტემბერი 2013 წლის,18 საკონტქტო საათი
აღწერა: ტრენინგის განმავლობაში მონაწილეები გაეცნობიან მე-7 კლასში საგნის სწავლების ტრუქტურას.ამასთან დაკავშირებით ეროვნულ სასწავლო გეგმის შინაარსა და ცვლილებებს.მოხდებასაკითხების დეტალური და სიღრმისეული განხილვა. დრო დაეთმობა როგორც თეორიული მასალის ათვისებას, ისე სავარჯიშოების შესრულებას.ტრენინგის განმავლობაში მიღებული ცოდნა ხელს შეუწყობს მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ზრდას.
სამიზნე ჯგუფი: ბიოლოგიის, ქიმიის და ფიზიკის ის მასწავლებლები, რომლებიც ასწავლიან აღნიშნულ საგანს
აღწერა: ტრენინგის განმავლობაში მონაწილეები გაეცნობიან მე-7 კლასში საგნის სწავლების ტრუქტურას.ამასთან დაკავშირებით ეროვნულ სასწავლო გეგმის შინაარსა და ცვლილებებს.მოხდებასაკითხების დეტალური და სიღრმისეული განხილვა. დრო დაეთმობა როგორც თეორიული მასალის ათვისებას, ისე სავარჯიშოების შესრულებას.ტრენინგის განმავლობაში მიღებული ცოდნა ხელს შეუწყობს მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ზრდას.
სამიზნე ჯგუფი: ბიოლოგიის, ქიმიის და ფიზიკის ის მასწავლებლები, რომლებიც ასწავლიან აღნიშნულ საგანს
ტრენინგის „ვირტუალური საკლასო ოთახი Edmodo“ წერილობითი
ანგარიში
ღონისძიების დასახელება: ტრენინგი „ვირტუალური საკლასო
ოთახი Edmodo“
ჩამტარებელი ორგანიზაცია:მასწავლებლის სახლი
ჩატარების ადგილი და ხანგრძლიობა: ქ.რუსთავი 21 საჯარო სკოლა
8,9 დეკემბერი
2012წელი
სამუშაო შეხვედრის მიზნები და ამოცანები
პირველი დღე
სესია
|
დრო
|
წარდგენა და გაცნობა
|
10წთ
|
მონაწილეთა მოლოდინების
განსაზღვრა
|
10წთ
|
ტრენინგის მიზნები, მისაღწევი შედეგები, განრიგი,
მუშაობის ფორმები, და წესები. საორგანიზაციო საკითხები
|
10წთ
|
რა არის ედმოდო?
სოციალური ქსელი მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისათვის
|
30წთ
|
მასწავლებელთა რეგისტრაცია
ვირტუალურ საკლასო ოთახში http://edmodo.com/
|
30წთ
|
სიმულაცია ვირტუალურ საკლასო ოთახში. როლური
თამაში: ტრენერი მასწავლებელის ხოლო მასწავლებლები მოსწავლეების როლში
|
30წთ
|
დებრიფინგი - ვირტუალური
საკლასო ოთახი, როგორც ეფექტური ინსტრუმენტი სწავლა-სწავლების პროცესში.
|
10წთ
|
პრაქტიკული სამუშაო
http://edmodo.com/
|
25წთ
|
საშინაო დავალება
|
15წთ
|
შეჯამება, დღის დახურვა
|
10წთ
|
სესია
|
დრო
|
მისალმება, წინადღის
განხილავა
|
10 წთ
|
ელექტრონული ინფორმაციის
სანდოობა და დაცული სოციალური სივრცე განათლებისათვის
|
10 წთ
|
საშინაო დავალების
განხილვა
|
10 წთ
|
პრაქტიკული სამუშაო
საგნობრივ ჯგუფებში
|
30 წთ
|
ჯგუფების პრეზენტაცია-პრაქტიკული
მუშაობა როლური თამაში
|
50 წთ
|
გონებრივი იერიში:
რა ვისწავლეთ, რაში შეიძლება გამოვიყენოთ ეს კომპეტენციები
|
15 წთ
|
D-GP-IP ედმოდოს
სერვისების გამოყენება
|
20 წთ
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
20 წთ
|
ტრენინგ-დღის დახურვა.
შეფასების ბარათების შევსება
|
15 წთ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий